Nieuws

Augustus 2016

Onderzoek toont aan dat stoken en ragen van het gebit vaak effectiever is.

Flossen is zinloos. Tenzij je het goed doet - maar dat doet vrijwel niemand. In Amerika is het advies om dagelijks te flossen al ingetrokken. Lees hier verder...

Juni 2016

Met regelmaat krijg ik mails van patiënten die hun rekening eens goed hebben bekeken en vervolgens compleet in de war zijn. Waarom wordt hun behandeling niet vergoed? Bij het bellen... lees meer

In onze praktijk hebben wij het versturen en innen van nota´s uitbesteed aan uwnota.nl. Daardoor houden we meer tijd over voor u en andere patiënten.

 

Vanaf 1 januari 2016 start uwnota.nl met digitaal factureren. Dat is efficiënter en daarbij het is ook nog beter voor het milieu.

 

In plaats van een factuur per post ontvangt u vanaf 1 januari 2016 een e-mail met een betaallink. In die e-mail staan ook een factuurnummer en eventueel een inlogcode. Als u met die gegevens inlogt op uwnota.nl kunt u uw factuur inzien en betalen. U kunt betalen via iDeal, via automatische incasso of via internetbankieren. Als u bent ingelogd op uwnota.nl, kunt u digitaal factureren ook uitzetten als u liever een factuur per post ontvangt. Ontvangt u nog geen digitale factuur maar wilt u dat wel graag? Geef dan uw e-mailadres door aan onze praktijk. Wij zorgen dan dat u voortaan uw factuur via dat e-mailadres ontvangt.

 

Hebt u vragen? Bekijk dan hier de veel gestelde vragen op uwnota.nl. Staat uw vraag er niet bij, dan kunt u ook contact opnemen met de Servicedesk van uwnota.nl via 0900 777 777 1.